Dobiegł końca kongres agencji monitorujących media FIBEP pod patronatem V. Havla
  • 0
  • 1
2.06.2008

Dobiegł końca kongres agencji monitorujących media FIBEP pod patronatem V. Havla

Zakończył się kongres FIBEP, w którym wzięli udział przedstawiciele firm monitorujących media z ponad 40 krajów świata. W tym roku organizatorem spotkania była firma NEWTON Media. W praskim hotelu Marriott dominowały dyskusje dotyczące partnerstwa i zaufania pomiędzy właścicielami danych chronionym prawami autorskimi (wydawcy, nadawcy, RTV, portale internetowe) a firmami zajmującymi się monitoringiem mediów.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54834 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

2 czerwca 2008