„Do pracy!” i „ Po sukces!” – multimedialne poradniki „Gazety Wyborczej” na płytach CD
  • 0
  • 1
1.09.2006

„Do pracy!” i „ Po sukces!” – multimedialne poradniki „Gazety Wyborczej” na płytach CD

W dwa kolejne poniedziałki, 4 i 11 września Gazeta Wyborcza dołączy multimedialne poradniki dla szukających pracy oraz ułatwiający rozwój zawodowy osobom już zatrudnionym.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

52255 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

1 września 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
1.09.2006

Odblask chroni dzieci – start akcji „Świecę przykładem – jestem widoczny!”

1 września br. rusza ogólnopolska kampania informacyjno-edukacyjna „Świecę przykładem – jestem widoczny!”, której organizatorem jest firma CPP Toruń-Pacific, producent płatków śniadaniowych NESTLÉ. Celem dwumiesięcznej akcji jest zwrócenie uwagi na bezpieczeństwo na drodze w warunkach ograniczonej widoczności i zmniejszenie zdarzeń drogowych z udziałem dzieci. Akcji patronuje Krajowa Rada Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego, Partnerstwo dla Bezpieczeństwa Drogowego oraz Stowarzyszenie Droga i Bezpieczeństwo. Ideę akcji popiera także Komenda Główna Policji.