Do ostatniej kropli – Tymbark z kampanią promującą nowy karton do soku
  • 3
  • 2
13.09.2019

Do ostatniej kropli – Tymbark z kampanią promującą nowy karton do soku

Tymbark rozpoczął kampanię prezentującą nowy karton do soku. W spocie opowiada historię samotnej kropli. Dzięki odmienionemu opakowaniu wszystko ma happy end.

Przeżycia kropli soku, która utknęła na dnie kartonu, podkreśla podkład muzyczny – piosenka „All by Myself” autorstwa Erica Carmena. Kampanię uzupełniają dwa krótkie spoty prezentujące główną przewagę nowego opakowania. Jest nią bezproblemowe i wygodne wylewanie całego soku, bez konieczności potrząsania czy rozcinania kartonu. Działania prowadzone są także w Internecie, w tym w social media.

Kształt nowego kartonu soków Tymbark oraz umiejscowienie korka w jego górnej części daje możliwość wylewania soku lub nektaru do końca. Ma też ułatwiać otwieranie oraz nalewanie zawartości bez rozchlapywania.

  • Kreacja: Brainbox
  • Reżyser: Jerzy Dytkiewicz
  • Dom mediowy: Starcom
  • 2

Tymbark promuje nowe kartony swoich soków

głos konsumenta

3 tygodnie temu

A czy autor pomysłu próbował wyciągnąć ten karton z dolnej półki na drzwiach lodówki? Złapać za zwężający się wierzch? Powodzenia na szlaku. Jak już nie kupię.

Mareczek

5 dni temu

ja trzymam na półce jeden na drugim, kartoniki zajmują wtedy mniej miejsca i łatwo się je wyciąga, a z rodzinką uwielbiamy soki tej firmy, więc zawsze parę jest w lodówce

13 września 2019