Do ostatniej kropli – Tymbark z kampanią promującą nowy karton do soku
  • 3
  • 2
13.09.2019

Do ostatniej kropli – Tymbark z kampanią promującą nowy karton do soku

Tymbark rozpoczął kampanię prezentującą nowy karton do soku. W spocie opowiada historię samotnej kropli. Dzięki odmienionemu opakowaniu wszystko ma happy end.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

47363 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

głos konsumenta

3 miesiące temu

A czy autor pomysłu próbował wyciągnąć ten karton z dolnej półki na drzwiach lodówki? Złapać za zwężający się wierzch? Powodzenia na szlaku. Jak już nie kupię.

Mareczek

2 miesiące temu

ja trzymam na półce jeden na drugim, kartoniki zajmują wtedy mniej miejsca i łatwo się je wyciąga, a z rodzinką uwielbiamy soki tej firmy, więc zawsze parę jest w lodówce

13 września 2019