Do ostatniej kropli – Tymbark z kampanią promującą nowy karton do soku - Marketing przy Kawie
Do ostatniej kropli – Tymbark z kampanią promującą nowy karton do soku
  • 3
  • 2
13.09.2019

Do ostatniej kropli – Tymbark z kampanią promującą nowy karton do soku

Tymbark rozpoczął kampanię prezentującą nowy karton do soku. W spocie opowiada historię samotnej kropli. Dzięki odmienionemu opakowaniu wszystko ma happy end.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55108 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

głos konsumenta

5 lat temu

A czy autor pomysłu próbował wyciągnąć ten karton z dolnej półki na drzwiach lodówki? Złapać za zwężający się wierzch? Powodzenia na szlaku. Jak już nie kupię.

Rozwiń komentarze

13 września 2019