„Do Biedronki idę” – sieć przekonuje, że sklep blisko- Marketing przy Kawie
„Do Biedronki idę” – nowa kampania przekonująca o bliskości sklepu
  • 2
  • 2
17.01.2023

„Do Biedronki idę” – nowa kampania przekonująca o bliskości sklepu

Ruszyła najnowsza kampania wizerunkowa Biedronki. To kolejny po „Biedronkowych oszczędnościach” przekaz, na którym sieć oprze tegoroczną komunikację z klientami. Tym razem chce pokazać, że jest blisko i że można jej zaufać.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56228 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

17 stycznia 2023