„Do Biedronki idę” – nowa kampania przekonująca o bliskości sklepu
  • 2
  • 2
17.01.2023

„Do Biedronki idę” – nowa kampania przekonująca o bliskości sklepu

Ruszyła najnowsza kampania wizerunkowa Biedronki. To kolejny po „Biedronkowych oszczędnościach” przekaz, na którym sieć oprze tegoroczną komunikację z klientami. Tym razem chce pokazać, że jest blisko i że można jej zaufać.

2023 rok Biedronka zaczęła od „Biedronkowych oszczędności”. To nowa platforma komunikacyjna, za której pośrednictwem sieć sklepów informuje o najniższych cenach i promocjach. Nową kampanią chce dotrzeć do konsumentów, dla których istotną wartością jest nie tylko oszczędność, lecz także zaufanie i bliskość (fizyczna).

– Chcemy być blisko naszych klientów, wszędzie tam, gdzie nas potrzebują. Wsłuchiwać się w ich potrzeby i odpowiadać na nie, gwarantując bezpieczne zakupy każdego dnia. O tym jest właśnie nasza kampania. Ten przekaz komunikacyjny zbudowany jest na bazie relacji naszej marki z milionami klientów, którzy każdego dnia mówią: „Do Biedronki idę”.

Każdy z nich ma inny, swój własny powód, by przyjść na zakupy właśnie do nas. Bo tu zrobię zakupy dla całej swojej rodziny, bo po prostu tu lubię robić je najbardziej. Każdy powód jest dobry, by pójść do Biedronki – wyjaśnia Dorota Wrotek-Gut, dyrektorka marketingu w sieci Biedronka.

Klienci wybierają Biedronkę z wielu powodów

Ze względu na promocje, świeże owoce, ciepłe pieczywo, wędliny, produkty wegańskie, smoothie czy przysmaki dla zwierzaków. W jednym ze spotów podkreślany jest fakt, że Biedronka jest zawsze przygotowana na celebrowanie ważnych okazji. Choćby takich, jak zbliżający się Dzień Babci i Dziadka.

Elementem kampanii „Do Biedronki idę” jest akcja promocyjna związana z kodami na zakupy, które na początku roku klienci znaleźli w swoich skrzynkach pocztowych na kartce z życzeniami noworocznymi od Biedronki. Kody, zeskanowane w trakcie zakupów, pozwalają na zakup konkretnych produktów w promocyjnych cenach w konkretnym terminie.

Na kartce noworocznej znalazły się też promocje niespodzianki. Przy zakupach z kartą Moja Biedronka lub aplikacją klient otrzyma voucher, na którym będzie wskazana kolejna, skierowana do niego oferta promocyjna na zakup produktu lub produktów. Voucher zostanie wydrukowany wraz z paragonem za dokonane właśnie zakupy. Kolejne kody na promocje i okazje do oszczędzania klienci już wkrótce znajdą w swoich skrzynkach pocztowych na kartce nawiązującej do kampanii „Do Biedronki idę”.

Kampanii będzie towarzyszyć komunikacja 360 stopni w telewizji, radiu, OOH i DOOH, digital, social mediach, prasie i mediach własnych. Za kreacje odpowiada agencja Duda, a zakup mediów realizuje Wavemaker. Kampania jest długoterminowa i będzie miała kolejne odsłony.

  • 2
„Do Biedronki idę”, bo to blisko

„Do Biedronki idę”, bo to blisko

„Do Biedronki idę”, bo to blisko

17 stycznia 2023