Dni Litwy w Polsce - Marketing przy Kawie
Dni Litwy w Polsce
  • 0
  • 1
8.09.2006

Dni Litwy w Polsce

PKN ORLEN został partnerem strategicznym projektu „Dni Litwy w Polsce”, obejmującym około 100 różnych imprez, które odbędą się w okresie wrzesień – grudzień 2006 w wielu polskich miastach.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54949 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

8 września 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
8.09.2006

Marketing partyzancki w prawdziwym świecie

J. C. Levinson, Guerrillas in the Real World, "Guerrilla Marketing" Jeśli w działaniach marketingowych człowiek nie dostosuje się do realnego świata, mogą one okazać się stratą pieniędzy i czasu. Nasza rzeczywistość niekoniecznie jest taka, jaką chciałoby się ją widzieć lub jaką była dawniej. Dla wielu marketerów uświadomienie sobie tej prostej – wydawać by się mogło – prawdy stanowi poważny problem. Artykuł zwraca uwagę na 10 czynników, które trzeba wziąć pod uwagę przy realizowaniu kampanii marketingu partyzanckiego.