Dlaczego ludzie oglądają coraz więcej telewizji i wideo – wyniki badania
  • 0
  • 1
13.12.2019

Dlaczego ludzie oglądają coraz więcej telewizji i wideo – wyniki badania

Oglądalność telewizji i wideo rośnie od 25 lat, choć w tym czasie konsumpcja innych mediów spada. Okazuje się, że podczas oglądania telewizji ludzki mózg ogranicza inne zdolności poznawcze. Wykazało to badanie z wykorzystaniem EEG (metody badania bioelektrycznej czynności mózgu) oraz tzw. czasów reakcji. Wyniki opublikowano na łamach „Journal of Advertising Research”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

52621 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Erdal can alkoçlar

8 miesięcy temu

Thank you for every other informative blog.

instagram türk takipçi satın alvideo-izlenme/

4 miesiące temu

instagram türk takipçi satın al cok bas

Kripto Para İndikatörü

1 miesiąc temu

Kripto Para İndikatörü Özel geliştirdiğimiz indikatörümüz size tüm grafiklerde analiz yaparak doğru Al-Sat sinyalleri gönderiyor.

trend topic hizmeti

3 dni temu

Bu ürünün fiyatı nedir?

13 grudnia 2019

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 4
13.12.2019

Większość Polaków nie ogranicza reklam na smartfonach – pokazuje badanie

Brytyjska firma analityczna UCE Group i agencja Mobiem Polska zbadały stosunek Polaków do reklam odbieranych na smartfonach. Szczegółowa analiza wykazała, że 67% dorosłych Polaków nie zabezpiecza tych urządzeń. 24% użytkowników aktywnie je chroni przed tego typu przekazami. Głównym powodem instalowania blokad jest niedopasowanie komunikatów do potrzeb, oczekiwań i zainteresowań konsumentów (38%). Ci, którzy nie stosują żadnych zabezpieczeń, po prostu nie wierzą w nie (40%).