Dlaczego Adam Małysz to silniejsza marka od Kościoła katolickiego?
  • 0
  • 1
31.01.2008

Dlaczego Adam Małysz to silniejsza marka od Kościoła katolickiego?

Na te i inne pytania można znaleźć odpowiedź dzięki wynikom kompleksowego badania BAV (BrandAssetTM Valuator), autorskiego projektu agencji Young & Rubicam, które zostało przeprowadzone w Polsce w 2007 roku i objęło blisko 1300 marek.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

50265 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

31 stycznia 2008

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
31.01.2008

Crowley zbuduje sieć rozległą dla PFRON

Oferta Crowley Data Poland w konsorcjum z firmą ATM zwyciężyła w postępowaniu przetargowym zorganizowanym przez Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych. Zlecenie obejmuje dostarczenie, utrzymanie oraz serwis sieci rozległej transmisji danych, jak również jej styk do sieci Internet. Kontrakt obejmuje połączenie siecią WAN 17 oddziałów PFRON rozproszonych po całym kraju a jego wartość wynosi ponad 979 tys. zł. Umowa dotyczy świadczenia usług przez okres 36 miesięcy.