Dla „Wprost” nie ma świętych krów – w kampanii reklamowej (wideo) - Marketing przy Kawie
Dla „Wprost” nie ma świętych krów – w kampanii reklamowej (wideo)
  • 1
  • 1
10.06.2013

Dla „Wprost” nie ma świętych krów – w kampanii reklamowej (wideo)

„Nie ma świętych krów” – to hasło kampanii wizerunkowej tygodnika „Wprost”. Celem jest pokazanie, jak zmienił się charakter tygodnika w ciągu kilku ostatnich miesięcy.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55459 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

evergreen

11 lat temu

Może zacząć od siebie

Jeśli w Polsce ma nie być świętych krów, to z pewnością także wszystkich świętych i aniołów pańskich, świętym ma nie być Jezus, Jahwe, Mahomet, itd. Wszystkim można coś wytknąć, postawić zarzuty, a przynajmniej przytoczyć różne opinie. Z jednym wyjątkiem - naszego właściciela i wydawcy oraz głównych sponsorów. To motto każdego tabloidu, więc we "wprost" nic oryginalnego.
Byłem przekonany, że istotą dewizy Latkowskiego jest brak tematów-tabu. Po owocach widać, że to tylko polowanie na kasę (po trupach).

Rozwiń komentarze

10 czerwca 2013

8 czerwca 2013

7 czerwca 2013