„Nie dla nerda” – Komputronik Gaming z nową identyfikacją wizualną - Marketing przy Kawie
„Nie dla nerda” – Komputronik Gaming z nową identyfikacją wizualną
  • 0
  • 1
15.05.2018

„Nie dla nerda” – Komputronik Gaming z nową identyfikacją wizualną

Komputronik Gaming to marka obejmująca przeznaczone dla graczy sprzęty i aktywności, które zostały wydzielone z oferty firmy Komputronik. Ma za zadanie wyszukiwać, testować, rekomendować i oferować sprawdzone produkty, a także tworzyć wokół siebie zaangażowaną społeczność, dla której będzie opiniotwórczym medium.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56080 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

15 maja 2018

  • 5
  • 1
  • 0
15.05.2018

Anna Dymna, Jerzy Stuhr, Grzegorz Turnau i dr Janusz Skalski w kampanii „Nie duś” pokazują żółtą kartkę mieszkańcom Krakowa

Anna Dymna, Jerzy Stuhr, Grzegorz Turnau i dr Janusz Skalski w ramach kampanii „Nie duś” pokazują żółtą kartkę mieszkańcom Krakowa, którzy do tej pory nie wymienili pieca na proekologiczny. Akcja przypomina, że od 1 września 2019 r. palenie węglem i drewnem będzie w stolicy Małopolski zakazane. Za łamanie przepisu grozić będą dotkliwe kary finansowe.

  • 0
  • 1
  • 0
15.05.2018

Mniej, czyli lżej. Na czym polega trend technologicznej odnowy? Raport GfK Polonia i Clue PR

Dążenie do doskonałości ma swoją cenę. I to niemałą. Również w świecie cyfrowym, w którym do niedawna perfekcję oznaczały idealna forma i niezawodność. Ostatnio podejście konsumentów się zmienia – wynika z raportu GfK Polonia i Clue PR. Zaczynamy odczuwać przesyt technologią. 83% badanych dobrze się czuje w miejscach bez zasięgu, a ponad połowa mogłaby zrezygnować z 2–3 urządzeń, ponieważ rzadko ich używa. Wkraczamy w czas technologicznej odnowy?