„Nie dla nerda” – Komputronik Gaming z nową identyfikacją wizualną
  • 0
  • 1
15.05.2018

„Nie dla nerda” – Komputronik Gaming z nową identyfikacją wizualną

Komputronik Gaming to marka obejmująca przeznaczone dla graczy sprzęty i aktywności, które zostały wydzielone z oferty firmy Komputronik. Ma za zadanie wyszukiwać, testować, rekomendować i oferować sprawdzone produkty, a także tworzyć wokół siebie zaangażowaną społeczność, dla której będzie opiniotwórczym medium.

Marka Komputronik Gaming odświeża wizerunek. Planuje też działania, które będą budować konsekwentną strategię opartą na trzech filarach: społeczność, autorytet oraz lojalność.

Z obszarem gamingu jesteśmy związani już od wielu lat. Zaczynaliśmy m.in. od tworzenia Ligi Komputronik Gaming, w ramach której swoich sił w „Counter-Strike” czy „League of Legends” mogli spróbować uczestnicy z całej Polski. W ubiegłym roku wspólnie z Lenovo wdrożyliśmy projekt, który miał za zadanie utworzenie profesjonalnej drużyny e-sportowej pod nazwą Legion.

Komputronik Gaming cały czas jest obecny w mediach społecznościowych. Pozostajemy w nieustannym kontakcie ze światem graczy. Dojrzewaliśmy razem z rozwijającym się e-sportem, stąd nasza przemiana i potrzeba jeszcze aktywniejszej obecności na rynku – mówi Piotr Janus, brand manager Komputronik Gaming.

Brand zmienia logotyp i wprowadza nową kolorystykę. Znak identyfikacyjny, który do tej pory mocno korespondował z logotypem Komputronika, zyskał nową tożsamość. Teraz składa się z uproszczonego elementu graficznego nawiązującego do pierwszych liter nazwy. W komunikacji wykorzystywane są dwie barwy: żółta i czarna.

Nie wpadamy w stereotyp gracza nerda. Wiemy, że dzisiejsi gracze to osoby aktywne, ambitne, odważne i niepokonane. Chcemy być ambasadorem tej społeczności i pokazywać jej prawdziwe możliwości – komentuje Arkadiusz „Radyjko” Popiel, prowadzący kanał KG.

Komputronik Gaming planuje rozwój działalności w obszarze social media: w kanale na YouTube, Facebooku oraz Instagramie. Nie zabraknie też dużych przedsięwzięć, które marka zamierza podejmować samodzielnie oraz z partnerami. Ważnym elementem będą eventy – zarówno te wszystkim dobrze znane, jak i autorskie.

  • 1

15 maja 2018

  • 5
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
15.05.2018

Anna Dymna, Jerzy Stuhr, Grzegorz Turnau i dr Janusz Skalski w kampanii „Nie duś” pokazują żółtą kartkę mieszkańcom Krakowa

Anna Dymna, Jerzy Stuhr, Grzegorz Turnau i dr Janusz Skalski w ramach kampanii „Nie duś” pokazują żółtą kartkę mieszkańcom Krakowa, którzy do tej pory nie wymienili pieca na proekologiczny. Akcja przypomina, że od 1 września 2019 r. palenie węglem i drewnem będzie w stolicy Małopolski zakazane. Za łamanie przepisu grozić będą dotkliwe kary finansowe.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
15.05.2018

Mniej, czyli lżej. Na czym polega trend technologicznej odnowy? Raport GfK Polonia i Clue PR

Dążenie do doskonałości ma swoją cenę. I to niemałą. Również w świecie cyfrowym, w którym do niedawna perfekcję oznaczały idealna forma i niezawodność. Ostatnio podejście konsumentów się zmienia – wynika z raportu GfK Polonia i Clue PR. Zaczynamy odczuwać przesyt technologią. 83% badanych dobrze się czuje w miejscach bez zasięgu, a ponad połowa mogłaby zrezygnować z 2–3 urządzeń, ponieważ rzadko ich używa. Wkraczamy w czas technologicznej odnowy?