Dla eleganckich, zapominalskich czy wygodnych – Bosch promuje pralki w Internecie - Marketing przy Kawie
Dla eleganckich, zapominalskich czy wygodnych – Bosch promuje pralki w Internecie
  • 6
  • 1
11.01.2018

Dla eleganckich, zapominalskich czy wygodnych – Bosch promuje pralki w Internecie

W nowej kampanii online marki Bosch wyjątkową rolę odgrywa cyfra 6. Producent pralek chce zwrócić uwagę konsumenta na 6 funkcji wyróżniających jego urządzenia: i-DOS, ActiveOxygen, ActiveOxygen Refresh, EcoPerfect, TimePerfect oraz Start/Pauza.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55934 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

11 stycznia 2018

10 stycznia 2018