Dla 84% Polaków wygoda użytkowania serwisu jest równie ważna, jak jakość produktu. Raport firmy Adyen
  • 0
  • 1
26.10.2020

Dla 84% Polaków wygoda użytkowania serwisu jest równie ważna, jak jakość produktu. Raport firmy Adyen

W ciągu kilku ostatnich miesięcy znacząco zmieniły się preferencje zakupowe Polaków. Wiele nowych przyzwyczajeń zostanie z nami na stałe. Według danych firmy Adyen na tle całej Europy Polska osiągnęła największy odsetek konsumentów (39 proc.), którzy zwiększyli aktywność zakupową w Sieci w porównaniu z okresem sprzed pandemii. Co więcej, Polacy odnotowali najwyższy wskaźnik pod względem lojalności wobec marek, na których zamierzają polegać w przyszłości (82 proc.). Prześcignęli tym samym wszystkie inne analizowane globalnie rynki.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54814 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

26 października 2020

23 października 2020