Discovery i Cyfrowy Polsat utworzą wspólnie nową platformę OTT
  • 0
  • 1
25.10.2019

Discovery i Cyfrowy Polsat utworzą wspólnie nową platformę OTT

Discovery i Cyfrowy Polsat podpisały umowę joint venture dotyczącą utworzenia wspólnej platformy OTT dostępnej na rynku polskim oraz na rynkach międzynarodowych. Nowy serwis ma zapewnić widzom dostęp do polskich filmów, seriali, dokumentów, programów sportowych oraz rozrywkowych w jednym miejscu.

W ofercie znajdzie się szeroki zakres lokalnych produkcji TVN, Polsatu, treści kupione u zewnętrznych producentów, a także produkcje własne realizowane przez nowy podmiot.

To nowe wspólne przedsięwzięcie wpisuje się w naszą strategię międzynarodową. Wierzymy, że właśnie teraz jest najlepszy moment, aby nadawcy telewizyjni tworzyli wspólnie produkty odpowiadające na potrzeby konsumentów. Polscy widzowie mają dostęp do wielu serwisów z produkcjami międzynarodowymi, a nasza inicjatywa będzie dla nich naturalną platformą oferującą polskie treści – mówi Katarzyna Kieli, prezes i dyrektor zarządzająca Discovery w regionie EMEA.

Platforma będzie podmiotem niezależnym biznesowo. Model biznesowy zakłada otwartą i powszechną dostępność serwisu dla każdego internauty. Serwis będzie otwarty na współpracę z różnymi dostawcami treści. Wspólne przedsięwzięcie zostanie uruchomione po uzyskaniu zgody regulatora. Początkowo będą oferowane usługi AVoD. W dalszej kolejności planowane jest włączenie usług w modelu SVoD.

Platformy Player.pl (należąca do TVN Discovery Polska) i Ipla.tv (należąca do Cyfrowego Polsatu) pozostaną dostępne dla widzów. Ich przyszły kształt zostanie określony w najbliższym czasie.

  • 1

Discovery i Cyfrowy Polsat ze wspólną platformą OTT

25 października 2019

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
25.10.2019

Producenci dóbr konsumpcyjnych marnują połowę środków wydawanych na promocję i reklamę. Badanie Salesforce

Z międzynarodowego badania przeprowadzonego przez firmę Salesforce wynika, że sektor dóbr konsumpcyjnych przechodzi dziś istotne zmiany. Producenci muszą dostosować strategię działania do zmian rynkowych wynikających z rozwoju e-commerce, coraz silniejszych marek własnych promowanych przez sieci marketów oraz rosnących oczekiwań klientów. W walce o rynek mają pomóc dane o klientach i nowe technologie przetwarzania danych.