Discovery Channel promuje swoje programy w nowatorski sposób
  • 0
  • 1
2.10.2006

Discovery Channel promuje swoje programy w nowatorski sposób

W piątek 29 września, na zewnętrznych ścianach budynków w centrum Warszawy, pojawiło się dwóch alpinistów pomiędzy którymi rozpostarto 6 metrowy baner z napisem „Myślisz, że nasz zawód jest niebezpieczny? Oglądaj Discovery Channel 30 września – 1 października od godz. 12.00”. Mężczyźni powoli opuszczali się w dół budynków, dając tym samym szansę wszystkim przechodniom oraz pracownikom biur na dokładne zapoznanie się z treścią niezwykłego przekazu.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54812 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

2 października 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
2.10.2006

Mmd i Chandler Chicco nawiązują strategiczną współpracę

Chandler Chicco (CCA), największa na świecie niezależna agencja public relations specjalizująca się w projektach dla sektora ochrony zdrowia, oraz Mmd, jedna z wiodących firm doradczych PR i public affairs w Europie Środkowo-Wschodniej, podjęły strategiczną współpracę. Dzięki niej Mmd uzyska szerszy dostęp do sektora ochrony zdrowia w Stanach Zjednoczonych, a CCA będzie miała możliwość wejścia na rynki 18 państw Europy Wschodniej, Południowo-wschodniej oraz Rosji.