Diners Club Polska wybrał agencję PR
  • 0
  • 1
4.09.2015

Diners Club Polska wybrał agencję PR

Od września kompleksową obsługą public relations Diners Club Polska zajmuje się Clear Communication Group.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54841 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

4 września 2015

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
4.09.2015

Badania neuromarketingowe – co naprawdę mierzymy i co z tego wynika (szkolenie PTBRiO)

25 września PTBRiO organizuje szkolenie na temat neuromarketingu. Na przykładach z polskiego rynku pokazane zostanie to, co intryguje każdego specjalistę marketingu i reklamodawcę – jak respondenci reagują na dany atrybut produktowy, czy i w jakim stopniu reagują na oferowaną im korzyść oraz – co chyba najważniejsze na dzisiejszym zatłoczonym rynku – czy potencjalni klienci łączą przekaz z marką.