Digital One zbadała lojalność polskich internautów - Marketing przy Kawie
Digital One zbadała lojalność polskich internautów
  • 0
  • 1
9.08.2007

Digital One zbadała lojalność polskich internautów

42 proc. polskich użytkowników przyznało, że strony konkursowe należą do ich ulubionych kategorii serwisów, które najczęściej odwiedzają w internecie – wynika z badania przeprowadzonego przez agencję interaktywną Digital One.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55400 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

Metodyk

17 lat temu

jaka metodyka ?

o wiarygodności badania dużo można powiedzieć na podstawie opisu przyjetej metodyki.

9 sierpnia 2007