Digital Network przejmuje Braughman Group Media Outdoor - Marketing przy Kawie
Digital Network przejmuje Braughman Group Media Outdoor
  • 0
  • 11
4.11.2025

Digital Network przejmuje Braughman Group Media Outdoor

31 października Digital Network SA przejęła 100% udziałów w spółce Braughman Group Media Outdoor. Lider cyfrowej reklamy (DOOH) łączy się tym samym z jedną z trzech największych firm reklamy zewnętrznej i liderem segmentu premium outdoor.

Screen Network jest właścicielem 20 tys. ekranów DOOH w Polsce. Z kolei Braughman Group Media Outdoor dysponuje najszerszą siecią wielkoformatowych nośników OOH w Polsce. Efektem połączenia będzie powstanie sieci obejmującej zarówno cyfrowe ekrany, jak i lokalizacje premium. Przejęcie Braughman Group Media Outdoor pozwoli co najmniej podwoić udział Digital Network w rynku reklamy zewnętrznej.

– Wycena Braughman Group Media Outdoor została oparta na wskaźnikach, które uważamy za atrakcyjne, a warunki transakcji są korzystne dla naszych akcjonariuszy. Decyzję o transakcji poprzedziła wnikliwa analiza. Ocenialiśmy nie tylko dane finansowe spółki, ale przede wszystkim:

  • potencjał i zdolność sieci nośników reklamowych BGMO do generowania przychodów i wysokich marż,
  • potencjał synergii wynikający z integracji naszych wspólnych zasobów.

Braughman Group Media Outdoor to partner o ugruntowanej pozycji w segmencie premium outdoor. Dysponuje atrakcyjnymi lokalizacjami w największych miastach Polski, z których część może zostać zdygitalizowana. BGMO ma także unikalny know-how w zakresie rozbudowy sieci nośników reklamowych. Te aktywa doskonale wpisują się w strategię dalszego rozwoju Digital Network – podkreśla Agnieszka Godlewska, prezes zarządu Digital Network SA.

Wartość transakcji wyniosła 131,5 mln zł

Z tego 30 mln zł zostanie przekazane sprzedającemu w formie prywatnej emisji akcji Digital Network po cenie 91,70 zł za akcję. Odpowiada ona średniej cenie rynkowej z ostatnich dwudziestu notowań. W efekcie sprzedający stanie się drugim co do wielkości akcjonariuszem Digital Network SA. Wartość transakcji może wzrosnąć o kolejne 10 mln zł w ciągu najbliższych trzech lat. Warunkiem jest zaangażowanie sprzedającego w działalność operacyjną Braughman Group Media Outdoor.

  • 11
Nośnik DOOH

Nośnik DOOH

Nośnik DOOH

Nośnik DOOH

Mural

Mural

Mural

Mural

Mural

Mural

Siatki reklamowe

Siatki reklamowe

Siatki reklamowe

Siatki reklamowe

Siatki reklamowe

Siatki reklamowe

Siatki reklamowe

Siatki reklamowe

Siatki reklamowe

Siatki reklamowe

Siatki reklamowe

Siatki reklamowe

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

4 listopada 2025