Diesel świętuje utratę 14 tys. fanów na Instagramie
  • 0
  • 1
11.07.2019

Diesel świętuje utratę 14 tys. fanów na Instagramie

Marka odzieżowa Diesel z okazji przypadającego w czerwcu Pride Month stworzyła tęczową kolekcję. Straciła przez to 14 tys. obserwujących na Instagramie. Teraz dziękuje osobom, które przestały obserwować jej profil.

W skład kolekcji wchodziły m.in. koszulki i bluzy z tęczowym logotypem i napisem „Pride”. Wsparcie społeczności LGBT nie spodobało się jednak wszystkim fanom. Od czasu wprowadzenia specjalnej kolekcji 14 tys. internautów przestało obserwować profil marki. Diesel postanowił pożegnać ich postem na Instagramie.

  • 1

AnK

1 miesiąc temu

Dobry pomysł dla takiej marki i pasuje do jej wizerunku. Ciekawe jak wpłynie na sprzedaż.

11 lipca 2019