Diesel w spocie żartuje z operacji plastycznych - Marketing przy Kawie
Diesel w spocie żartuje z operacji plastycznych
  • 1
  • 0
26.01.2018

Diesel w spocie żartuje z operacji plastycznych

22 stycznia marka odzieżowa Diesel rozpoczęła kampanię wiosenno-letniej kolekcji. To kolejna odsłona działań zatytułowanych „Go With The Flaw”. Tym razem brand z przymrużeniem oka ukazuje historię pewnego romansu.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55373 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

26 stycznia 2018

25 stycznia 2018