DIALOG leży w naszej naturze…
  • 0
  • 1
10.04.2006

DIALOG leży w naszej naturze…

W poniedziałek 10 kwietnia br. rozpoczyna się ogólnopolska kampania wizerunkowa Telefonii DIALOG S.A.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54814 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

10 kwietnia 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
10.04.2006

Kampania promująca systemy instalacyjne

Dnia 15 kwietnia br. rusza nowa kampania reklamowa firmy Geberit. Dwutygodniowa kampania jest skierowana do klienta ostatecznego i obejmie telewizję, prasę budowlaną i wnętrzarską oraz Internet. Ponadto punkty sprzedaży zostaną zaopatrzone w materiały BTL. Główny przekaz kampanii opiera się na porównaniu cech systemów instalacyjnych Geberit do atrybutów przypisywanych poszczególnym zwierzętom. I tak słoń reprezentuje wytrzymałość, kameleon - możliwość ukrycia części instalacyjnych w ścianach, orzeł – oderwanie od ziemi, czyli stelaż podwieszany, a motyl lekkość i estetyczny wygląd produktów.