DHL rozwija globalne partnerstwo logistyczne z Fashion Week - Marketing przy Kawie
DHL rozwija globalne partnerstwo logistyczne z Fashion Week
  • 0
  • 1
7.02.2011

DHL rozwija globalne partnerstwo logistyczne z Fashion Week

DHL, który jest oficjalnym partnerem logistycznym Fashion Week, rozszerza zakres współpracy o pokazy w Paryżu, Zurychu i Tokio. Cykl imprez Fashion Week organizowany jest przez IMG, największego organizatora imprez mody na świecie.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55400 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

7 lutego 2011