Dezinformacja na Facebooku bardziej angażująca niż prawdziwe informacje – pokazało badanie - Marketing przy Kawie
Dezinformacja na Facebooku bardziej angażująca niż prawdziwe informacje – pokazało badanie
  • 0
  • 1
6.09.2021

Dezinformacja na Facebooku bardziej angażująca niż prawdziwe informacje – pokazało badanie

Najnowsze badanie naukowców z New York University i Université Grenoble Alpes pokazuje, że dezinformujące komunikaty wzbudzały na Facebooku sześciokrotnie większe zaangażowanie niż prawdziwe wiadomości. Do takich informacji dotarł „The Washington Post”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55938 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

6 września 2021

3 września 2021