„Dew it anyway!” – konkurs na Discordzie - Marketing przy Kawie
„Dew it anyway!” – kampania Mountain Dew na Discordzie
  • 0
  • 1
24.07.2024

„Dew it anyway!” – kampania Mountain Dew na Discordzie

Marka napoju Mountain Dew (PepsiCo) rozpoczyna kampanię, której celem jest zapewnienie wartościowego wsparcia młodym osobom, które chcą zostać twórcami treści, influencerami lub streamerami. Ambasadorami akcji zostali: youtuber i przedsiębiorca Karol „Friz” Wiśniewski oraz streamer i komentator e-sportowy Piotr „Izak” Skowyrski.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56513 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

23 lipca 2024