Deutsche Telekom ujednolica globalny branding - Marketing przy Kawie
Deutsche Telekom ujednolica globalny branding
  • 0
  • 9
19.02.2022

Deutsche Telekom ujednolica globalny branding

„Jeden cel, jedno logo, jedno hasło” – Grupa Deutsche Telekom ujednolica globalny branding i pozycjonowanie. Chce tym krokiem podkreślić obrany kurs na przyszłość oraz strategię budowy czołowego cyfrowego operatora telekomunikacyjnego.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55608 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

19 lutego 2022

18 lutego 2022

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
18.02.2022

Polacy przewidują problemy z obsługą zobowiązań finansowych. Barometr obsługi zobowiązań ZPF i IRG SGH

Odsetek gospodarstw przewidujących duże problemy z obsługą swoich zobowiązań jest na najwyższym poziomie od piętnastu lat. Wartość Barometru Obsługi Zobowiązań znacząco spadła i osiągnęła poziom niższy niż w szczycie pandemii. BOZ w I kwartale 2022 r. obniżył się o prawie 10 pkt. – wynika z badania przeprowadzonego przez Związek Przedsiębiorstw Finansowych i Instytut Rozwoju Gospodarczego SGH. Jego wartość wynosi obecnie 84,4 pkt. wobec 94,2 pkt. w poprzednim kwartale. Odczucia dotyczące jakości obsługi zobowiązań spadły w gospodarstwach domowych poniżej najniższego poziomu z okresu pandemii w 2020 r.