Deutsche Telekom i sztuczna inteligencja ukończyli X Symfonię Beethovena - Marketing przy Kawie
Deutsche Telekom i sztuczna inteligencja ukończyli X Symfonię Beethovena
  • 2
  • 1
7.10.2021

Deutsche Telekom i sztuczna inteligencja ukończyli X Symfonię Beethovena

Czy algorytmy sztucznej inteligencji są na tyle twórcze, by samodzielnie zająć się sztuką albo chociaż wspierać ludzi w jej tworzeniu? Sprawdził to zespół międzynarodowych ekspertów od muzyki i AI, powołany przez Deutsche Telekom. Efekt eksperymentu usłyszeć będzie można 9 października, kiedy to Beethoven Orchestra z Bonn wykona X Symfonię Beethovena dokończoną przez sztuczną inteligencję prawie 200 lat po śmierci kompozytora.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55920 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

7 października 2021

  • 0
  • 2
  • 0
7.10.2021

Wavemaker: mniej skłonnych do cord-cuttingu, serwisy SVoD ważnym składnikiem ofert płatnej telewizji w Polsce

Dwadzieścia procent klientów płatnej telewizji rozważało w ostatnim roku rezygnację z abonamentu – pokazuje „Projekt cyfrowizja VI”, cykliczne badanie Wavemakera. To najniższy odsetek w historii tego badania, co oznacza, że pandemia oddaliła nieco wizję cord-cuttingu w Polsce. Serwisy VoD są jednak ważnym składnikiem oferty operatorów. Dowodzi to słuszności strategii partnerstw pomiędzy płatną telewizją a SVoD.

6 października 2021

  • 0
  • 1
  • 0
6.10.2021

Pokolenie Z jest bardziej skłonne do angażowania się w kampanie marketingu bezpośredniego – pokazuje badanie brytyjskiej poczty

Badanie Royal Mail MarketReach wykazało, że pokolenie Z jest bardziej skłonne do reagowania na fizyczne, bezpośrednie kampanie marketingowe prowadzone za pośrednictwem poczty. Około 35% kampanii wykorzystujących direct mailing odnotowało korzyści związane z ROI, w porównaniu do 23% dla średniej brytyjskiej we wszystkich kampaniach marketingowych.