Desperados stworzył aplikację taneczną Rave to Save, która wspomaga europejskie kluby
  • 1
  • 1
23.04.2021

Desperados stworzył aplikację taneczną Rave to Save, która wspomaga europejskie kluby

Z powodu pandemii życie nocne na całym świecie zamarło. Desperados wezwał imprezowiczów do zjednoczenia się i wsparcia zamkniętych klubów. Marka uruchomiła w tym celu aplikację Rave to Save, w której tańcząc, można przekazać pieniądze ulubionym miejscom.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54719 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

23 kwietnia 2021

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
23.04.2021

TikTok wraz z polskimi pisarzami zachęca do czytania w ramach akcji BookTok z okazji Światowego Dnia Książki

TikTok z okazji Światowego Dnia Książki przygotował dla swoich użytkowników wyzwanie. BookTok Challenge z udziałem znanych polskich autorów ma zachęcić młodych ludzi do sięgnięcia po książki i odkrywania pasji w ich czytaniu. Jest to pierwszy tego typu projekt, który jest częścią zainicjowanego w ten sposób w Polsce TikTok Creator Learning Fund.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
23.04.2021

Komu nie opłaca się transparentność przetargowa? Podsumowanie panelu interaktywnego IAA Polska i SAR

Ponad 200 managerów i specjalistów reprezentujących reklamodawców, agencje i media wzięło udział w panelu interaktywnym IAA Polska i SAR, który odbył się online 20 kwietnia 2021 r. Podczas wydarzenia zaproszeni eksperci dyskutowali na temat transparentności przetargowej – kto na niej zyskuje, a kto traci i jakie konkretne działania mogłyby poprawić jakość procesu przetargowego.