Desperados nawiązał współpracę z Horeca Group
  • 0
  • 1
13.12.2019

Desperados nawiązał współpracę z Horeca Group

Marka piwa o smaku tequili Desperados wybrała w przetargu Horeca Group. Zajmie się ona produkcją stref festiwalowych brandu w 2020 r.

Celem przetargu było wybranie dostawcy stref sprzedażowych na festiwale i eventy na sezon 2020. Głównym zadaniem agencji będzie budowanie relacji z odbiorcami marki Desperados poprzez zwiększenie jej widoczności na największych festiwalach w Polsce.

Jak ocenia marka, Horeca Group przedstawiła najbardziej spójną, osadzoną w trendach i przemyślaną modułową konstrukcję. Daje ona możliwość realizacji w zróżnicowanych przestrzeniach i warunkach.

W zaproponowanym projekcie zastosowaliśmy unikalne materiały i formy, niecodzienne zestawienie materiałów i nieoczywiste rozwiązania technologiczne. Efekt końcowy będzie można zobaczyć już latem 2020 r. – zapowiada Yaga Widera, head of creative Horeca Group.

2020 nie będzie pierwszym rokiem współpracy Desperadosa i Horeca Group. Sześć lat temu firma zaprojektowała i zrealizowała projekt stref sprzedażowych, których marka używała przez kolejne lata. Kontenerowe konstrukcje w niemalże niezmienionej formie obecne były na festiwalach i imprezach w całej Polsce.

  • 1
Desperados rozstrzygnął przetarg

O strefy festiwalowe marki Desperados zadba Horeca Group

13 grudnia 2019

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
13.12.2019

Większość Polaków nie ogranicza reklam na smartfonach – pokazuje badanie

Brytyjska firma analityczna UCE Group i agencja Mobiem Polska zbadały stosunek Polaków do reklam odbieranych na smartfonach. Szczegółowa analiza wykazała, że 67% dorosłych Polaków nie zabezpiecza tych urządzeń. 24% użytkowników aktywnie je chroni przed tego typu przekazami. Głównym powodem instalowania blokad jest niedopasowanie komunikatów do potrzeb, oczekiwań i zainteresowań konsumentów (38%). Ci, którzy nie stosują żadnych zabezpieczeń, po prostu nie wierzą w nie (40%).