Desperados nawiązał współpracę z Horeca Group
  • 0
  • 1
13.12.2019

Desperados nawiązał współpracę z Horeca Group

Marka piwa o smaku tequili Desperados wybrała w przetargu Horeca Group. Zajmie się ona produkcją stref festiwalowych brandu w 2020 r.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

48352 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

13 grudnia 2019

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
13.12.2019

Większość Polaków nie ogranicza reklam na smartfonach – pokazuje badanie

Brytyjska firma analityczna UCE Group i agencja Mobiem Polska zbadały stosunek Polaków do reklam odbieranych na smartfonach. Szczegółowa analiza wykazała, że 67% dorosłych Polaków nie zabezpiecza tych urządzeń. 24% użytkowników aktywnie je chroni przed tego typu przekazami. Głównym powodem instalowania blokad jest niedopasowanie komunikatów do potrzeb, oczekiwań i zainteresowań konsumentów (38%). Ci, którzy nie stosują żadnych zabezpieczeń, po prostu nie wierzą w nie (40%).