- 0
- 1
Departament content marketingu w biurze reklamy Ringier Axel Springer Polska
Z połączenia obszarów dotychczas działających w biurze reklamy Ringier Axel Springer Polska w obrębie tematów content marketingowych, tj. projektów strategicznych, projektów specjalnych, patronatów mediowych, dedicated sales oraz projektów wideo powstał departament content marketingu. Szefową działu została Magdalena Milewska.
– Choć kampanie content marketingowe realizujemy w dużej skali od kilku lat, czas pandemii pokazał potrzebę jeszcze lepszego dopasowania oferowanych przez nas rozwiązań i sposobu pracy do potrzeb marketera. W świecie mnogości komunikatów i rozproszenia wygrają bowiem tylko te marki, które przykują uwagę i utrzymają ją na dłużej. Content marketing to już nie tylko działania wizerunkowe. Stąd nasza wiara w mierzalny content marketing realizowany za pomocą różnych narzędzi na kolejnych etapach ścieżki zakupowej, a także wykorzystanie badania brand metrics określającego wpływ kampanii na markę klienta – mówi Magdalena Milewska, która odpowiada za departament content marketingu.
Milewska jest związana z Ringier Axel Springer Polska od jedenastu lat. Dotychczas w biurze reklamy była dyrektorem projektów wideo. Wraz z powołaniem nowego departamentu stanęła na czele wszystkich zespołów projektowych, tworząc nową strukturę działu.
Odpowiada m.in. za strategię departamentu, rozwój oferty content marketingowej oraz partnerstwa strategiczne. Podlega Beacie Golubińskiej, dyrektor zarządzającej w biurze reklamy Ringier Axel Springer Polska.
- 1