Departament content marketingu w biurze reklamy Ringier Axel Springer Polska
  • 0
  • 1
15.02.2021

Departament content marketingu w biurze reklamy Ringier Axel Springer Polska

Z połączenia obszarów dotychczas działających w biurze reklamy Ringier Axel Springer Polska w obrębie tematów content marketingowych, tj. projektów strategicznych, projektów specjalnych, patronatów mediowych, dedicated sales oraz projektów wideo powstał departament content marketingu. Szefową działu została Magdalena Milewska.

Choć kampanie content marketingowe realizujemy w dużej skali od kilku lat, czas pandemii pokazał potrzebę jeszcze lepszego dopasowania oferowanych przez nas rozwiązań i sposobu pracy do potrzeb marketera. W świecie mnogości komunikatów i rozproszenia wygrają bowiem tylko te marki, które przykują uwagę i utrzymają ją na dłużej. Content marketing to już nie tylko działania wizerunkowe. Stąd nasza wiara w mierzalny content marketing realizowany za pomocą różnych narzędzi na kolejnych etapach ścieżki zakupowej, a także wykorzystanie badania brand metrics określającego wpływ kampanii na markę klienta – mówi Magdalena Milewska, która odpowiada za departament content marketingu.

Milewska jest związana z Ringier Axel Springer Polska od jedenastu lat. Dotychczas w biurze reklamy była dyrektorem projektów wideo. Wraz z powołaniem nowego departamentu stanęła na czele wszystkich zespołów projektowych, tworząc nową strukturę działu.

Odpowiada m.in. za strategię departamentu, rozwój oferty content marketingowej oraz partnerstwa strategiczne. Podlega Beacie Golubińskiej, dyrektor zarządzającej w biurze reklamy Ringier Axel Springer Polska.

  • 1
departament content marketing

W Ringier Axel Springer Polska powstał departament content marketingu

15 lutego 2021

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
15.02.2021

Chcemy powrotu imprez masowych w reżimie sanitarnym – wynika z ankiety „Sport masowy po Covid-19”

Ponad 10 tys. osób wzięło udział w ogólnopolskim badaniu internetowym, którego celem było sprawdzenie, jakie zmiany zaszły na rynku sportu masowego ponad rok od wybuchu pandemii. Drugi cel to dowiedzenie się, jak coraz dłuższe obostrzenia wpłynęły na kondycję psychiczną i fizyczną aktywnych Polaków. Badanie przeprowadził Związek Organizatorów Sportu Masowego.