Departament content marketingu w biurze reklamy Ringier Axel Springer Polska
  • 0
  • 1
15.02.2021

Departament content marketingu w biurze reklamy Ringier Axel Springer Polska

Z połączenia obszarów dotychczas działających w biurze reklamy Ringier Axel Springer Polska w obrębie tematów content marketingowych, tj. projektów strategicznych, projektów specjalnych, patronatów mediowych, dedicated sales oraz projektów wideo powstał departament content marketingu. Szefową działu została Magdalena Milewska.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54842 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

15 lutego 2021

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
15.02.2021

Chcemy powrotu imprez masowych w reżimie sanitarnym – wynika z ankiety „Sport masowy po Covid-19”

Ponad 10 tys. osób wzięło udział w ogólnopolskim badaniu internetowym, którego celem było sprawdzenie, jakie zmiany zaszły na rynku sportu masowego ponad rok od wybuchu pandemii. Drugi cel to dowiedzenie się, jak coraz dłuższe obostrzenia wpłynęły na kondycję psychiczną i fizyczną aktywnych Polaków. Badanie przeprowadził Związek Organizatorów Sportu Masowego.