Dentsu rzuca muzyczne wyzwanie na święta, by wspomóc dziecięcą psychiatrię - Marketing przy Kawie
Dentsu rzuca muzyczne wyzwanie na święta, by wspomóc dziecięcą psychiatrię
  • 1
  • 1
18.12.2020

Dentsu rzuca muzyczne wyzwanie na święta, by wspomóc dziecięcą psychiatrię

W tym roku grupa komunikacyjna Dentsu przeznaczy część budżetu PR na działania dobroczynne – wsparcie psychiatrii dziecięcej. Firma zachęca swoich klientów, partnerów i konkurentów do wzięcia udziału w specjalnym wyzwaniu muzycznym.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55714 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

18 grudnia 2020