Dentsu Polska ze wzrostem przychodów w trzecim kwartale
  • 0
  • 1
16.11.2022

Dentsu Polska ze wzrostem przychodów w trzecim kwartale

Dentsu Polska odnotowało organiczny wzrost przychodów w regionie EMEA: 27,4% w III kwartale br. Z kolei cały region CEE, któremu Polska przewodzi, odnotował 24,5-procentowy organiczny wzrost przychodów.

– Jako region CEE osiągamy jedne z najlepszych wyników w EMEA, ale też indywidualnie jako kraje. Dentsu Polska ze wzrostem organicznym 27,4% znalazło się na II miejscu, tuż za niemieckim oddziałem. Podstawą tego wyniku jest działanie w zintegrowanej strukturze budowanej wokół klientów, szeroka paleta usług oraz klientocentryczna kultura. Dzięki temu pomagamy w rozwiązywaniu wyzwań biznesowych naszych klientów.

Skuteczność polskiego zespołu i pozyskanie znaczących budżetów jak mBank, Santander czy BMW przełożyło się na miejsce firmy w Top 3 agencji mediowych w raporcie RECMA. Ponadto Dentsu Polska zajęło w najnowszym raporcie COMvergance pozycję nr 1 pod względem wartości pozyskanego biznesu (+23 mln dol.). Także pod względem retention rate, czyli utrzymanych biznesów (74%) – mówi Sławomir Stępniewski, CEO Dentsu Polska & CEE.

Dentsu Creative zintegrowało od początku roku kompetencje spółek Isobar oraz Grupy Red8

Zrobiło to nie tylko w Polsce, ale całym regionie CEE. Pozyskało w tym czasie ponad 30 nowych klientów. Poszerzyło też zakres usług świadczonych klientom z rynków Europy Zachodniej, Stanów Zjednoczonych i Japonii. Rozwinęło zakres partnerstw technologicznych oraz nowych obszarów, jak commerce, experience design czy social customer care.

Elementem tego wzrostu było też usankcjonowanie połączonych sił polskiego, czeskiego i węgierskiego oddziału jako centrum kompetencji w zakresie produkcji video i digital dla regionu EMEA.

  • 1
Dentsu Polska ze wzrostem przychodów w III kw.

Dentsu Polska odnotowało organiczny wzrost przychodów w regionie EMEA: 27,4% w III kwartale br.

 

16 listopada 2022