„Dentsu & friends”: kampania na Pride Month - Marketing przy Kawie
Dentsu Polska rozpoczyna kampanię „Dentsu & friends” z okazji Pride Month
  • 0
  • 1
20.06.2024

Dentsu Polska rozpoczyna kampanię „Dentsu & friends” z okazji Pride Month

Kampania „Dentsu & friends” z okazji Pride Month nosi hasło „Bycie sobą nigdy nie będzie przereklamowane”. Inicjatywa ma na celu promowanie wsparcia społeczności LGBTQIA+.

Partnerami kampanii są Mastercard, „Gazeta Wyborcza”, ChilliZet, AMS, Move TV, Vibez i „Glamour”. Format „Dentsu & friends” miał już premierę na wielu europejskich rynkach, w tym w Wielkiej Brytanii, Chorwacji, Rumunii, Bułgarii oraz we Włoszech. W Polsce kampania ma odsłonę po raz pierwszy.

– Dentsu od lat angażuje się globalnie w działania sojusznicze wspierające społeczność LGBTQIA+. W tym roku przyszedł czas na Polskę. Chcemy dać wyraźne świadectwo wsparcia dla różnych tożsamości i wolności bycia sobą. Jestem niezwykle dumna, że jest to głos wspólnych wartości naszych klientów i partnerów – mówi Mania Kostrzewska, DEI director, Dentsu Polska & CEE.

Kampania będzie prowadzona w digitalu oraz OOH. Dodatkowo agencja realizuje działania dla pracowników. W warszawskim biurze Dentsu pojawiła się m.in. tęczowa odsłona rozpoznawalnego punktu lobby, jakim jest jednopiętrowa zjeżdżalnia.

 

  • 1
Kampania „Dentsu & friends” z okazji Pride Month 2024

Kampania „Dentsu & friends” z okazji Pride Month 2024

19 czerwca 2024

18 czerwca 2024