Deloitte publikuje „State of Generative AI” II - Marketing przy Kawie
Deloitte publikuje drugą edycję raportu „State of Generative AI in the Enterprise”
  • 0
  • 1
5.06.2024

Deloitte publikuje drugą edycję raportu „State of Generative AI in the Enterprise”

Firmy, które dużo wiedzą o GenAI, dwa razy częściej niż inne osiągają korzyści z prowadzonych wdrożeń. Co czwarta firma zamierza przeznaczyć zaoszczędzone dzięki AI czas i środki finansowe na dalsze wdrażanie tej technologii. Tak wynika z drugiej edycji raportu firmy doradczej Deloitte „State of Generative AI in the Enterprise”. 

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56200 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

5 czerwca 2024

  • 0
  • 1
  • 0
5.06.2024

Dwie trzecie konsumentów sprawdza ceny online podczas wizyty w sklepie stacjonarnym. Badanie Customer Journey 2024

W ciągu ostatniego roku widać stabilizację nastrojów konsumenckich w kraju. Wydarzenia społeczno-ekonomiczne w Polsce i za granicą nie mają już aż takiego wpływu na decyzje zakupowe, jak rok wcześniej (38% vs 47%). Tak wynika z najnowszego raportu „Customer Journey 2024. Poszukiwanie i zakup produktów online” przygotowanego przez Allegro i agencję badawczą Minds & Roses.