- 0
- 1
Deloitte: Podczas noworocznych wyprzedaży najtańsze oferty czekały na klientów pod koniec stycznia
Noworoczne wyprzedaże w większości skończyły się z końcem stycznia. Sprzedawcy wprowadzają teraz do sklepów nowy asortyment na wiosnę i lato. Jak wynika z najnowszej edycji „Świątecznego barometru cenowego”, ruch cenowy w największych sklepach online w ostatnich dniach stycznia 2021 r. w porównaniu z cenami z połowy listopada 2020 r. wyniósł 2,5 proc., podczas gdy na początku miesiąca było to 3,7 proc. Oznacza to, że wraz z upływem miesiąca obniżki się pogłębiały, a sklepy chciały pozbyć się zalegającego towaru. Jednocześnie przeprowadzona przez Deloitte we współpracy z firmą Dealavo analiza ofert ponad 1000 sklepów z branży e-commerce pokazała, że klientom mogło być trudno znaleźć produkty, które faktycznie były znacząco przecenione.