Deloitte Digital i FCB Bridge2Fun nawiązują współpracę
  • 0
  • 1
13.02.2018

Deloitte Digital i FCB Bridge2Fun nawiązują współpracę

12 lutego firma Deloitte Digital oraz agencja FCB Bridge2Fun podpisały umowę partnerską. Dotyczy ona wzajemnej współpracy w realizowaniu projektów internetowych oraz ATL. Oznacza to komplementarne podejście do projektów, oferty przetargowej, a także przyszłych realizacji.

Deloitte Digital i FCB Bridge2Fun w ramach podpisanej ramowej umowy partnerskiej będą wspierać się wzajemnie w ramach realizacji projektów ze wspomnianych obszarów. Obie strony zapewniają sobie w ten sposób zaplecze wysoko wyspecjalizowanych zespołów. Ich kompetencje marketingowe dotyczą obszarów, w których obie firmy mają wieloletnie doświadczenie.

Dopełnienie portfolio usług o umiejętności kreatywne ATL jest w wypadku Deloitte Digital uzupełnieniem rozwijanej oferty digital marketingu oraz wdrożeń technologicznych. Pozwala też na większą efektywność oraz elastyczność w dostosowywaniu usług do potrzeb klienta.

Szukamy najbardziej wartościowego miksu po to, aby dostarczać kompetencji, na które jest aktualnie największe zapotrzebowanie. Deloitte Digital CE planuje dalszą budowę zintegrowanej oferty. Chce też inwestować w nowe przedsięwzięcia biznesowe łączące strategię i technologię z biznesem, centralizując oraz rozwijając poszczególne funkcje – podsumowuje Olgierd Cygan, partner, Deloitte Digital CE leader.

Łącząc kompetencje, wykorzystujemy swoje najmocniejsze strony. Dzięki temu możemy zaproponować klientom to, co najlepsze. Taka hybryda nie byłaby możliwa bez pełnego wzajemnego zaufania – komentuje Rafał Baran, CEO FCB Bridge2Fun.

  • 1

Olgierd Cygan, Rafał Baran

13 lutego 2018

Reklama
Czytaj także

12 lutego 2018

Reklama