Delikatesy Centrum robią przytyk konkurentom - Marketing przy Kawie
Lidl i Biedronka nie są polskie – Delikatesy Centrum robią przytyk konkurentom
  • 1
  • 1
14.06.2024

Lidl i Biedronka nie są polskie – Delikatesy Centrum robią przytyk konkurentom

W najnowszej kampanii Delikatesów Centrum wystąpił piłkarz Jerzy Dudek. Reklama podkreśla, że ta sieć detaliczna jest polska, podczas gdy konkurenci są niemieccy lub portugalscy.

W spocie Jerzy Dudek występuje w koszulce z napisem „Polska”, a pozostałe bohaterki reklamy – w koszulkach z napisem „Niemcy” i „Portugalia” oraz z odpowiednimi torbami – Lidla i Biedronki. Dla rozładowania atmosfery w reklamie pada jednak pojednawcze stwierdzenie: „Niskie ceny nie mają narodowości”.

Spot nawiązuje jednocześnie do tematyki sportowej – mistrzostw Europy w piłce nożnej.

Delikatesy Centrum w tegorocznej strategii wykorzystują wojnę cenową pomiędzy największymi dyskontami. Wcześniej proponowały tańsze zakupy klientom konkurentów, o ile wylegitymują się ich kartami.

  • 1
Delikatesy Centrum robią przytyk Lidlowi i Biedronce

Delikatesy Centrum robią przytyk Lidlowi i Biedronce

14 czerwca 2024

13 czerwca 2024