Delikatesy Centrum robią przytyk konkurentom - Marketing przy Kawie
Lidl i Biedronka nie są polskie – Delikatesy Centrum robią przytyk konkurentom
  • 1
  • 1
14.06.2024

Lidl i Biedronka nie są polskie – Delikatesy Centrum robią przytyk konkurentom

W najnowszej kampanii Delikatesów Centrum wystąpił piłkarz Jerzy Dudek. Reklama podkreśla, że ta sieć detaliczna jest polska, podczas gdy konkurenci są niemieccy lub portugalscy.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56077 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

14 czerwca 2024

13 czerwca 2024