Dekoral zmienia logo i repozycjonuje markę
  • 0
  • 2
18.02.2019

Dekoral zmienia logo i repozycjonuje markę

Marka farb Dekoral zmieniła logo. To element nowej strategii marketingowej, której celem jest odświeżenie wizerunku brandu i jego repozycjonowanie.

Zmiana logo marki Dekoral ma odzwierciedlać nową strategię marketingową. Jej celem jest wzmocnienie wizerunku brandu jako nowoczesnego, modnego i prestiżowego, ale jednocześnie nadal czerpiącego ze swej długoletniej tradycji. Efektem repozycjonowania ma być przyciągnięcie nowej, młodszej grupy konsumentów.

Oprócz zmiany znaku marka wprowadza też nową komunikację marketingową, odświeżony design opakowań oraz nowe produkty z segmentu premium.

Po dwudziestu latach obecności na rynku przyszedł czas na zmiany. Wartości marki pozostają takie same. Nie zapominamy o naszej wieloletniej tradycji, ale jednocześnie dostrzegamy zmieniające się otoczenie i oczekiwania konsumentów. Chcemy, aby wizerunek marki Dekoral jasno komunikował, że jest ona marką na miarę naszych czasów: nowoczesną, innowacyjną i kreującą trendy – mówi Ewa Ostaszewska, brand manager Dekoralu.

Nowy znak graficzny zastąpi dotychczasowe logo, które towarzyszyło marce od ponad dwudziestu lat. Trójkolorowa gwiazda ma symbolizować ofertę oraz jakość produktów, a ślady pędzla jednoznacznie odnoszą się do kategorii farb. Tak odmienione logo odmładza markę Dekoral i nadaje jej dynamiki. Potwierdzają to badania przeprowadzone na grupie blisko 800 respondentów.

Projekt nowego logo oraz system identyfikacji wizualnej marki opracowała agencja Rebrand z Wrocławia. Znak po raz pierwszy zaprezentowany został 14 lutego podczas Międzynarodowych Targów Budownictwa i Architektury Budma w Poznaniu.

  • 2

18 lutego 2019