Dekoral z kampanią na 20-lecie marki
  • 1
  • 2
20.04.2018

Dekoral z kampanią na 20-lecie marki

Marka Dekoral obchodzi w tym roku 20-lecie obecności na rynku. W ramach akcji urodzinowej w połowie kwietnia 2018 r. ruszyła ogólnopolska kampania reklamowa.

Przygotowano szereg aktywności, m.in. specjalną kolekcję kolorów, podstronę urodzinową, konkursy z nagrodami czy loterię konsumencką. Jednym z pomysłów marki Dekoral są też spotkania z architektem na fan page’u brandu na Facebooku.

Uczestnicy dowiedzą np., jak łączyć kolory lub powiększyć małą kuchnię. Podczas nagrania będzie możliwość zadawania pytań. Wideo zostanie zarchiwizowane w historii Facebooka, co umożliwi powrót do niego w dowolnym czasie.

W ramach akcji urodzinowej w kwietniu rozpoczyna się ogólnopolska kampania reklamowa. W stacjach TVP1, TVP2, Polsat, TVN, TVN24, TVN Style, Discovery Channel emitowany będzie spot. Towarzyszą temu działania PR w prasie wnętrzarskiej (m.in. „Moje Mieszkanie”). Media do kampanii zakupił dom mediowy EasyMedia.

  • 2

20 kwietnia 2018