Deklaracje w sprawie konsorcjum do badań mediowych podczas konferencji IAA Polska - Marketing przy Kawie
Deklaracje w sprawie konsorcjum do badań mediowych podczas konferencji IAA Polska
  • 0
  • 8
5.06.2018

Deklaracje w sprawie konsorcjum do badań mediowych podczas konferencji IAA Polska

25 maja odbyła się konferencja IAA Polska poświęcona polskiemu Joint Industry Committee dla badań mediowych. Wzięło w niej udział około 120 uczestników. To kolejny etap konsultacji zmian w standardzie badań mediów, który aktualnie obowiązuje w Polsce.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56081 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

5 czerwca 2018

4 czerwca 2018