Decathlon i Ikea prowadzą dialog w social media i wymieniają się hasłami reklamowymi
  • 0
  • 7
9.02.2021

Decathlon i Ikea prowadzą dialog w social media i wymieniają się hasłami reklamowymi

Sieci sklepów Decathlon oraz Ikea prowadzą wspólne działania reklamowe na billboardach i w mediach społecznościowych. Odwołują się nawzajem do siebie w kreacjach, promując jednocześnie określone produkty. Akcja ma powiązać aktywność sportową z odpowiednio wyposażonym domem.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54812 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

9 lutego 2021

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
9.02.2021

W styczniu Strajk Kobiet był popularniejszy niż WOŚP. Najaktywniejsze miasta w sieci to Warszawa, Łódź i Poznań. Analiza SentiOne

Październikowy wyrok Trybunału Konstytucyjnego orzekający niekonstytucyjność przepisów dopuszczających aborcję z powodu trwałych i nieodwracalnych wad płodu, mimo pandemii oraz zakazu zgromadzeń stał się przyczyną ogromnych protestów w całym kraju. Jego publikacja w styczniu tego roku w Dzienniku Ustaw nie wywołała równie gwałtownych reakcji. Jak jednak wynika z danych internetowych zebranych przez SentiOne – zainteresowanie tematem było bardzo duże, choć o 80% mniejsze niż w październiku. Odnotowano 698 mln wyświetleń. Mężczyźni angażowali się w dyskusje tak samo często, jak kobiety.