- 0
- 1
DDB i Grupa K+ tworzą agencję marketingu sportowego Sporting Agency
Sporting Agency ma czerpać z doświadczeń DDB i Grupy K+, w tym należącej do niej agencji badawczo-konsultingowej Sponsoring Insight. Agencja będzie koncentrować się na tworzeniu projektów, które zwiększają rozpoznawalność marek poprzez sport i przekładają się na konkretne efekty biznesowe.
Nowa marka Sporting Agency łączy:
- wiedzę i doświadczenie Grupy K+, specjalizującej się w komunikacji i marketingu w obszarze sportu,
- kreatywną siłę agencji DDB.
Marki będą mogły liczyć na kompleksowe podejście obejmujące analizę, strategię, kreację, realizację i ewaluację działań w przestrzeni sportowej.
Na czele nowej agencji stanie Łukasz Banaszak, dotychczas związany ze Stowarzyszeniem Sport Biznes Polska
– Od wielu lat buduję przestrzeń do współpracy pomiędzy biznesem a sportem. Widzę, jak duże jest zapotrzebowanie na nowe podejście do tego obszaru. Rynek potrzebuje nie tylko kreatywnych kampanii, ale także kompleksowego wsparcia w budowaniu wartości marek w sporcie. Sporting Agency to miejsce, gdzie łączymy wiedzę, doświadczenie i świeże spojrzenie. Wszystko po to, aby tworzyć nowe możliwości dla marek i organizacji sportowych – powiedział Łukasz Banaszak, dyrektor zarządzający Sporting Agency.
– Od lat pomagamy klientom skutecznie angażować się w świat sportu, wychodząc poza klasyczne działania PR, koncentrując się na wymiernych rezultatach. W Sporting Agency łączymy analitykę, strategię i dogłębną znajomość rynku, aby tworzyć działania, które nie tylko przyciągają uwagę, ale przede wszystkim budują trwałe relacje między markami a fanami sportu – podkreślił Tomasz Alberski, managing partner Grupy K+.
Agencja ma korzystać z doświadczenia DDB w budowaniu marek i projektowaniu zintegrowanych kampanii. Takie które angażują odbiorców i wyróżniają się na tle tradycyjnych działań sponsoringowych. To podejście ma pozwolić markom być obecnymi w świecie sportu, jednak również aktywnie kształtować jego narrację i stawać się częścią sportowej kultury.
– Wierzymy, że tylko prawdziwe emocje budują silne marki. A sport wzbudza masowo przeżywane emocje, dodające życiu konsumentek i konsumentów koloru i treści. Dlatego większość marek powinno rozważyć zaangażowanie w sport. W zmieniającym się i skrajnie rozdrobnionym współczesnym krajobrazie mediowym sport daje szansę na budowę zauważalnych i angażujących platform oraz kanałów komunikacji. Połączenie wartości z kreatywnością i technologią może dać marce prawdziwą trampolinę do sukcesów – dodaje Szymon Gutkowski, dyrektor zarządzający DDB Warszawa.
Wyróżnikiem Sporting Agency ma być także możliwość precyzyjnego mierzenia efektów działań marketingowych w sporcie. Firmy często inwestują w ten obszar intuicyjnie, bez narzędzi pozwalających na ocenę skuteczności kampanii.

DDB i Grupa K+ tworzą agencję marketingu sportowego Sporting Agency