„Dbamy o dobre relacje” – kampania PKP Intercity - Marketing przy Kawie
„Dbamy o dobre relacje” – kampania PKP Intercity
  • 3
  • 3
29.05.2023

„Dbamy o dobre relacje” – kampania PKP Intercity

„Dbamy o dobre relacje” to nowe hasło PKP Intercity. Celem kampanii jest zachęcenie pasażerów do podróżowania koleją. Ma także umocnić wizerunek przewoźnika jako marki, która zmienia się na lepsze.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55732 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

29 maja 2023