Dawid Ogrodnik w kampanii „Zwolnij, bo się przejedziesz”- Marketing przy Kawie
Dawid Ogrodnik w kampanii „Zwolnij, bo się przejedziesz”
  • 1
  • 1
4.03.2025

Dawid Ogrodnik w kampanii „Zwolnij, bo się przejedziesz”

Kampania Ministerstwa Infrastruktury pod hasłem „Zwolnij, bo się przejedziesz” ma na celu zwrócenie uwagi na problem nadmiernej prędkości na polskich drogach. W roli głównej występuje Dawid Ogrodnik.

Głównym elementem kampanii jest teledysk, w którym występuje Dawid Ogrodnik. Nagranie ukazuje konsekwencje nadmiernej prędkości. Narracja skupia się na codziennych sytuacjach, w których pośpiech może prowadzić do tragicznych zdarzeń. Podkreśla, że zwolnienie tempa może uratować życie.

– Pracując nad kampanią „Zwolnij, bo się przejedziesz”, chcieliśmy stworzyć przekaz, który nie tylko zwróci uwagę, ale przede wszystkim poruszy sumienia kierowców. Naszym celem było ukazanie, że nadmierna prędkość to problem, który dotyka nas wszystkich. A zwolnienie może zapobiec wielu tragediom. W teledysku z Dawidem Ogrodnikiem staraliśmy się oddać napięcie i emocje towarzyszące chwilom tuż przed potencjalnym wypadkiem. Mamy nadzieję, że skłoni to odbiorców do refleksji i zmiany nawyków na drodze – opowiada Adam Zdeb, dyrektor kreatywny Keino Grupy.

– Jako założenie przyjąłem ideę dualizmu, która w różnych scenach do mnie wracała. W przypadku studia było to „powiększenie” i „pomniejszenie”. Oddałem to, stosując przeskalowany pas drogowy jako element świetlny do scen rapowanych oraz ruchomą makietę drogi. Przyjęty koncept wymaga sporej wyobraźni u widza, z czego zdaję sobie sprawę. Ale za główny cel przyjąłem wybrzmienie hasła „Zwolnij”. Możemy je poczuć za pośrednictwem montażu, efektu przejścia oraz kulminacji scen fabularnych. Największym wyzwaniem był 45-sekundowy format spotu. Bardzo precyzyjne ujęcia wymagały odpowiedniego timingu i trafiania w kwestie wokalne – mówi o koncepcji realizacji spotu jego reżyser, Michał Korzewski.

Kampania potrwa od 4 marca do 6 kwietnia 2025 r. Pojawi się w digitalu, telewizji, radiu, kinie, na ekranach LCD oraz w środkach transportu publicznego. W dwudziestu regionalnych dziennikach ukażą się artykuły sponsorowane. Przewidziano też komunikację w serwisach i na profilach ministerstwa na Facebooku, X i Instagramie.

Kampanię zrealizowała Keino Grupa. Zapewniła obsługę od strategii i kreacji po produkcję spotu i zakup mediów. Projekt zrealizowano w ramach wygranego przetargu.

Dawid Ogrodnik w kampanii „Zwolnij, bo się przejedziesz”

Dawid Ogrodnik w kampanii „Zwolnij, bo się przejedziesz”

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

4 marca 2025

3 marca 2025