Dawid Kubacki i jego pies w kampanii marki Hubun.pl
  • 1
  • 5
5.11.2021

Dawid Kubacki i jego pies w kampanii marki Hubun.pl

4 listopada w Internecie ruszyła kampania reklamowa internetowego sklepu zoologicznego Hubun.pl. W roli głównej wystąpił skoczek narciarski Dawid Kubacki ze swoim ukochanym psem Bernim.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

51093 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

4 listopada 2021

  • 0
  • 4
  • 0
  • 0
  • 0
4.11.2021

Polscy konsumenci w Internecie najwięcej wydają na obuwie. Płacą szybkim przelewem

Po około 200 zł miesięcznie wydają podczas e-zakupów polscy konsumenci na obuwie (201 zł), odzież (199 zł) oraz artykuły spożywcze (188 zł). To wartości zbliżone do tych sprzed roku. Wówczas badani deklarowali wydatki na produkty z wymienionych kategorii odpowiednio w wysokości 228, 190 i 194 zł. W tym roku natomiast znacząco więcej wydają na sprzęt RTV/AGD: 1232 zł w skali sześciu miesięcy, w porównaniu do deklarowanych 915 zł w poprzedniej fali badania „E-commerce w Polsce” Gemiusa.