David Beckham, Zuzanna Kołodziejczyk i Wiktoria Gąsiewska w kampanii butów Adidas Ultraboost 21
  • 1
  • 5
16.02.2021

David Beckham, Zuzanna Kołodziejczyk i Wiktoria Gąsiewska w kampanii butów Adidas Ultraboost 21

Ultraboost 21 to nowa odsłona serii butów biegowych marki Adidas. Zaprezentowany w styczniu model promuje kampania z udziałem Davida Beckhama, a lokalnie Zuzanny Kołodziejczyk i Wiktorii Gąsiewskiej.

Według globalnego badania przeprowadzonego przez markę bieganie ma niebagatelny wpływ na zdrowie fizyczne i psychiczne – 20% więcej biegaczy deklarowało podniesiony poziom energii w porównaniu do osób niebiegających. Bohaterem globalnej kampanii jest David Beckham, który dzięki bieganiu wciąż utrzymuje doskonałą formę. W lokalnej kampanii Zuzanna Kołodziejczyk i Wiktoria Gąsiewska pokazują, jak wiele energii czerpią z biegowych treningów.

Według badania „Global Running Survey” przeprowadzonego przez Adidasa 41% respondentów deklarujących, że biega coraz więcej, zauważyło pozytywny wpływ biegowej pasji na inne obszary życia. Dla 36% respondentów jednym z głównych czynników motywujących do biegania jest wzmocnienie mentalne, jakie dają regularne treningi. Co czwarty ankietowany zapewnia, że bieganiu zawdzięcza zwrot energii większy niż dzięki słuchaniu muzyki, chodzeniu na imprezy, do siłowni, oglądaniu sportu na żywo czy spędzaniu czasu z bliskimi.

Dlatego w najnowszej kampanii marka podkreśla, jak wiele energii można odzyskać dzięki nowym butom Ultraboost 21. W globalnym spocie David Beckham przekonuje, że dzięki bieganiu ludzie czują się bardziej pobudzeni zarówno fizycznie, jak i psychicznie. Wtórują mu sprinterzy Shaunae Miller-Uibo i Noah Lyles.

W lokalnej kampanii Zuzanna Kołodziejczyk i Wiktoria Gąsiewska udowadniają, że codzienne treningi dają radość z biegania niezależnie od tego, jaka jest pogoda za oknem, a nowe buty gwarantują zwrot energii z każdym przebiegniętym krokiem. Wizerunek bohaterek pojawi się m.in. na witrynach warszawskich sklepów Adidasa w Westfield Arkadia i Złotych Tarasach.

 

Wyświetl ten post na Instagramie.

 

Post udostępniony przez Zuza Kołodziejczyk (@zuzol)


Marka przygotowała też podcasty biegowe dostępne na Spotify. Pierwszy z nich, prowadzony przez Martinusa Evansa, maratończyka i założyciela bloga 300poundsandrunning blog, z udziałem trenera Adidas Runners, Mari Dottschadisa, stanowi zestaw rad dla słuchaczy, jak zacząć nowy rok na biegowych trasach z pozytywnym nastawieniem. Drugi odcinek to rozmowa z Shaunae Miller-Uibo, mistrzynią olimpijską z Rio de Janeiro w biegu na 400 metrów. Od 15 lutego dostępny jest natomiast trzeci odcinek z artystką i biegaczką Madame Ghandi. Podcasty są dostępne w języku angielskim.

W ramach kampanii Ultraboost 21 marka prowadzi działania w Internecie i na outdoorze (OOH/DOOH). Emitowany jest spot globalny z udziałem Davida Beckhama oraz lokalne treści wideo z udziałem Zuzanny Kołodziejczyk i Wiktorii Gąsiewskiej. Zaplanowane są działania z zakresu influencer marketingu, PR oraz współpraca z mediami (Newonce, Noizz, media biegowe).

Realizacją kampanii lokalnej zajął się VMLY&R, reżyserią spotu lokalnego – Arkadiusz Nowakowski. Zdjęcia: Shootme i VMLY&R. Zakup mediów: Mediacom.

  • 5
Ultraboost 21

Kampania promująca buty Adidas Ultraboost 21

15 lutego 2021

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
15.02.2021

Chcemy powrotu imprez masowych w reżimie sanitarnym – wynika z ankiety „Sport masowy po Covid-19”

Ponad 10 tys. osób wzięło udział w ogólnopolskim badaniu internetowym, którego celem było sprawdzenie, jakie zmiany zaszły na rynku sportu masowego ponad rok od wybuchu pandemii. Drugi cel to dowiedzenie się, jak coraz dłuższe obostrzenia wpłynęły na kondycję psychiczną i fizyczną aktywnych Polaków. Badanie przeprowadził Związek Organizatorów Sportu Masowego.