Data Tribe – nowy butik strategiczno-badawczy
  • 0
  • 0
20.02.2018

Data Tribe – nowy butik strategiczno-badawczy

Prognozowanie trendów i analiza small data – to obszary, w których specjalizuje się Data Tribe. Firma wykorzystuje autorskie rozwiązania oraz kładzie nacisk na wykorzystanie tradycyjnej i wirtualnej etnografii.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54842 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

19 lutego 2018

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
19.02.2018

Skoczkowie narciarscy podbijają serca Polaków. Badanie ARC Rynek i Opinia

Kamil Stoch przed tegorocznymi zimowymi igrzyskami olimpijskimi był trzecim najbardziej rozpoznawalnym sportowcem w Polsce. Zajmował miejsce zaraz po Adamie Małyszu i Robercie Lewandowskim. Z badań ARC Rynek i Opinia wynika, że Polacy doceniają go nie tylko za osiągnięcia sportowe. Uważają go również za jednego z najsympatyczniejszych sportowców, chociaż pod tym względem wyprzedza go Piotr Żyła.