0 1 13.02.2006Darmowy kurs usability dla każdegoedukacja marketingowaAutor serwisu www.Webusability.pl opublikował autorski kurs usability.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad56200 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja ZarejestrujDoceniasz naszą pracę?Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści. Skomentuj 0
0 1 0 13.02.2006Barlinkowe konkursy wg przepisu IMR advertising by PRMinął już siódmy miesiąc szczególnej kampanii PR dla Barlinka SA., znanego producenta wyrobów z drewna. Promowany produkt, to deska barlinecka i metody jej konserwacji.
0 1 0 13.02.2006Źródła zdrowych informacji - wyniki najnowszego sondażu Reader's DigestCo piąty Europejczyk czuje się źle poinformowany o stanie swojego zdrowia, chorobach oraz o dostępnej profilaktyce. Jednocześnie Europejczycy wskazują poradę u aptekarza jako jedno z najlepszych źródeł wiadomości na ten temat – tak wynika z najnowszego sondażu Europe Health przeprowadzonego przez Reader’s Digest.
0 1 0 13.02.2006„Nie daję, nie biorę łapówek”Na ponad 1400 stacjach PKN Orlen można znaleźć materiały promujące ogólnopolską kampanię społeczną „Nie daję, nie biorę łapówek”. Akcja, którą prowadzą osoby skupione wokół nieformalnego Ruchu Normalne Państwo, ma na celu zwrócenie uwagi na korupcję jako problem społeczny dotyczący wszystkich obywateli.
0 1 0 10.02.2006Dżem z czekoladą - innowacyjny produkt marki ŁowiczMarka Łowicz wprowadza na rynek produkt nowej kategorii - Czeko Dżemi. Łowicz Czeko Dżemi to innowacyjne, niespotykane dotąd na polskim rynku połączenie dżemu z naturalnych owoców z mleczną czekoladą. Owocowo-czekoladowy miks to rozwiązanie, które godzi zamiłowanie dzieci do czekolady oraz troskę rodziców o ich zdrową dietę.