Danfoss promuje inteligentne ogrzewanie domu (wideo) - Marketing przy Kawie
Danfoss promuje inteligentne ogrzewanie domu (wideo)
  • 1
  • 1
2.01.2017

Danfoss promuje inteligentne ogrzewanie domu (wideo)

Firma Danfoss Poland rozpoczęła wielokanałową kampanię „Jestem smart”. Promuje ona system sterowanego ogrzewania Danfoss Link i buduje świadomość pojęcia inteligentny dom.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55736 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

2 stycznia 2017

  • 0
  • 3
  • 0
2.01.2017

Magda Gessler reklamową lokomotywą 2016 r. według MullenLowe MediaHub

Która z telewizyjnych gwiazd przyniosła stacji najwięcej pieniędzy z reklam? Kto zyskał, kto stracił, a kto całkiem wypadł z rankingu? Dom mediowy MullenLowe MediaHub przygotował kolejną odsłonę raportu na temat najlepiej zarabiających gwiazd telewizji. Podobnie jak w 2015 r., na szczycie zestawienia znalazła się restauratorka Magda Gessler. W 2016 r. zarobiła ona dla „Kuchennych rewolucji” blisko 163 mln zł.

30 grudnia 2016