Dane i content marketing siłą napędową reklamy internetowej – raport Netsprinta
  • 0
  • 1
17.05.2016

Dane i content marketing siłą napędową reklamy internetowej – raport Netsprinta

W 2016 r. wydatki na kampanie reklamowe w sieciach content marketingowych wzrosną o 41,1%, a w sieciach kontekstowych o 10,8% w porównaniu z 2015 r. Dane o użytkownikach odegrają kluczową rolę w kampaniach online. Obecnie ponad 2/3 agencji i domów mediowych korzystających z danych twierdzi, że poprawiają one skuteczność działań reklamowych – wynika z raportu firmy Netsprint.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54812 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

17 maja 2016