„Daj się zaskoczyć jakością Biedronki” – chwytliwy motyw muzyczny w spotach sieci sklepów
  • 4
  • 0
16.01.2012

„Daj się zaskoczyć jakością Biedronki” – chwytliwy motyw muzyczny w spotach sieci sklepów

Ogólnopolska kampania reklamowa sieci marketów Biedronka rozpoczęła się 16 stycznia. Kampania „Codziennie niskie ceny” jest elementem nowej strategii komunikacji sieci. Będzie obecna w telewizji, radiu, prasie, kinie, Internecie, na outdoorze oraz w samych sklepach Biedronka.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

47045 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

mikifiki

8 lat temu

A może pokażą jak pracownicy ciągną obładowane paleciaki,

twarze ziemiste, które nie widziały światła od lat, odcinki od płac, których wysokość jest tragikomiczna, jakość produktów, która pozostawia wiele do życzenia...

Rozwiń komentarze

16 stycznia 2012