Kto czyta składy produktów? Badanie IRCenter
  • 0
  • 2
16.07.2018

Kto czyta składy produktów? Badanie IRCenter

Jednym z widocznych przejawów trendów związanych ze zdrowym życiem jest czytanie etykiet kupowanych produktów. Na skład produktu zdecydowanie zwraca uwagę co czwarty internauta (24%). Co ciekawe, do grupy tej należą przede wszystkim osoby po 55. roku życia.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

48698 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Andersen

2 lata temu

Czytam.
Od dłuższego czasu.
Wynikiem czytania jest ostrzejsza selekcja.

16 lipca 2018

13 lipca 2018

  • 0
  • 5
  • 0
  • 0
  • 1
13.07.2018

Media z najbardziej wiarygodnymi informacjami na temat produktów. Wyniki badania internautów

Gdzie najlepiej szukać wiarygodnych informacji na temat produktów i usług? Zdaniem internautów – na portalach specjalistycznych, forach dyskusyjnych i portalach ogólnoekonomicznych. Respondenci badania ARC Rynek i Opinia mieli najmniejsze zaufanie do informacji o produktach na portalach plotkarskich, Facebooku i w telewizji publicznej. Najbardziej ufne wobec wszelkich mediów są osoby najmłodsze – do 24. roku życia.